PRETPLATA
Pretplata za časopis BB Informator iznosi:
- Pojedinačno slanje 400,00 + pdv
- Za 6 meseci 2000,00 + pdv
- Za 12 meseci 4000,00 + pdv
U okviru pretplate na časopis BB Informator apoteka ima pravo i na sledeće usluge:
- Besplatno prezentovanje apoteke, adresa, telefon i posebne usluge na sajtu www.bbsoft.rs/infocentar.
- Prikaz lagera apoteke namenjen pacijetima koji traže lek.
- Besplatno objavljivanje malih oglasa u časopisu.
- Prisustvovanje stručnim skupovima u hotelu Hyatt Regency Beograd, u organizaciji BB Soft –a za sve članove kolektiva apoteke koja je pretplatnik.
- Apoteke pretplatnici BB INFORMATORA mogu, pod povoljnim uslovima, obezbediti svojim pacijentima besplatan primerak časopisa APOTEKA plaćanjem samo troškova slanja Post Expressom.
- Prijavom na Mailing listu, apoteke pretplatnici redovno će dobijati aktuelne vesti i informacije značajne za rad apoteke, edukacije, obaveštenja o promeni cene lekova, pojavi novih proizvoda na tržištu, obaveštenje o Dopunama i izmenama „Žutog" Registra lekova.
292. septembar
https://view.publitas.com/apoteka/informator-292/
Dva zla za jedno dobro
Da li ste od onih ljudi koji
sve mere i procenjuju i koji funkcionišu po principu ‘ja tebi – ti meni’? Ili
ste možda od onih koji funkcionišu po principu ’ko tebe kamenom, ti njega
hlebom’ i nastojite da sve loše što se dešava istrpite i pokušate da uzvratite
dobrim? Sa aspekta poslovanja, oba principa imaju svojih mana i prednosti, a
sredina između principa ’oko za oko, zub za zub’ i ekstremne trpeljivosti
donosi najviše rezultata. Preporučujem da pročitate
kolumnu našeg autora Igora Lazarevića koji govori da ne mora sve u životu, i
poslu, da bude zasnovano na reciprocitetu ističući da su odnosi među ljudima
bitniji. Mnogo je važnije slediti principe izgradnje dobrih odnosa sa kolegama,
kupcima, pacijentima, strukom i javnošću, nego slediti krute principe držanja
za reciprocitet. Bez obzira u kojoj se ulozi nalaze (prijatelj, kolega, kupac,
prodavac, dobavljač, finansijer itd), ljudi će to prepoznati i umeće da cene.
Veoma slikovito, duhovito i
poprilično tačno princip razmene i njegovih ekstrema opisao je Dušan Radović u
priči „Razmena", a mene neodoljivo podseća na komunikaciju koja se vodi u
našem zdravstvu u svim segmentima.
– Čekajte… Ako hoćete da se
menjamo, mogu vam dati ništa, a da vi meni poklonite nešto… Dobro, daću vam
parče, a vi meni dajte celo
– Ne, ne… Mogu vam samo dati
dva zla za jedno dobro… Dva zla!
– Ne, to ja ne mogu… Evo,
dajte mi šest i ja ću vama pokloniti pet.
– Dobro, hoćete li ovako: da
ja vama dam „nemam" i još nešto, a da vi meni date „imam".
– Ne, ja bih vama dala
„neću" za „hoću"… Ako hoćete?
– Neću. (Odlomak, Dušan
Radović, „Razmena", Kako su postale ružne reči, Laguna 2019)
I kao što kaže naš autor u tekstu ’Beg od reciprociteta’, ljudi su čudna bića.
Bilo da nastupaju kao pojedinci, bilo da nastupaju ispred određene
organizacije, oni će svakako težiti reciprocitetu.
Međutim, ogromna većina ljudi
će osetiti iskreno zadovoljstvo ukoliko vide da je neko spreman da im nešto
pruži, da im nešto da bez želje za dobijanjem, ukratko da neko pobegne od
reciprociteta u njihovu korist. A kada nešto tako vide i prepoznaju, ljudi to
veoma cene, i često višestruko vraćaju.
Samo je pitanje – ko će prvi
da pobegne od reciprociteta.
Glavna i odgovorna urednica
Estela Gaković Ranisavljević