Lepota i nega korejske žene – večna inspiracija i izazov u kozmetičkoj industriji čitavog sveta
U petak, 15.11. 2019., „Leco" je bio ucesnik Promocije korejske kozmetike odrzane u Lilly Drogeriji u Ada Mall-u pod pokroviteljstvom Ambasade Republike Koreje, i Agencije za promociju trgovine i investicija - KOTRE
Poznata je čuvena „Daily beauty routine’’ korejske žene, koju čini čak 10 koraka svakodnevne nege, pa nije ni čudo što žene iz te zemlje izgledaju izuzetno lepo i mlado.
Ekskluzivna korejska kozmetika linije K – Beauty, koja se od nedavno može naći u odabranim Lilly drogerijama, svečano je predstavljena u prisustvu brojnih poznatih ličnosti iz javnog života i modne industrije.
Deset novih brendova već je oduševilo dame, budući da je reč o proizvodima koji neguju kožu i prirodnu lepotu, a odlikuju ih visoko kvalitetni,popuno prirodni originalni sastojci i inovativan tehnoloski pristup u proizvodnji. Takođe, simbolišući savršen sklad lepote i zdravlja, svi proizvodi su prilagođeni različitim tipovima i stanjima kože.
Promocija kozmetičkih brendova deo je aktivnosti u okviru obeležavanja 30 godina od uspostavljanja diplomatskih odnosa između Srbije i Koreje, pa su među zvanicama bili i visoki predstavnici Ambasade Republike Koreje i agencije KOTRA.
Deset renomiranih brendova među kojima su Mediheal, Baroness, Frudia, Mizon, Puretem... ekskluzivno su dostupni u odabranim Lilly drogerijama i na online shop-u, a njihov zvanicni ekskluzivni uvoznik i distributer za Srbiju je Kompanija „Leco".
„Leco" je i ovog puta pazljivim odabirom najekskluzivnijih i najkvalitetnijih, globalno poznatih kozmetickih brendova, za svaki tip i svako stanje koze lica, savetima strucnih lica, kao i originalnom prelepom dekoracijom svog promo prostora , sve posetioce ostavio bez daha .
„Samo zdrava i negovana koza, moze biti i lepa koza", moto je Kompanije „Leco", koja svojim klijentima zeli da pruzi samo najbolje, i to dokazuje vec 20 godina.